top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Stoptober 2020

Stoptober 2020, wij doen ook mee!

Lees meer »

Wij zijn weer gewoon geopend.

De zomervakantie draait inmiddels naar het einde. Onze praktijk heeft weer de vertrouwde openingstijden.

Lees meer »

Gesloten: vrijdag 7 augustus

Op vrijdag 7 augustus is de praktijk wegens vakantie gesloten.

Lees meer »

Facebook

bottom