top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Wij gaan weer open!

Vanaf 9 juni kunnen wij weer patiënten ontvangen op onze praktijk locatie aan de Oosterkerkstraat 1. Om het voor iedereen zo veilig mogelijk te houden, zijn er wel enkele afspraken die gelden. Welke? Lees snel verder...

Lees meer »

Een afspraak maken op het spreekuur

Een afspraak maken op het spreekuur is nog altijd mogelijk

Lees meer »

Fit thuis

Fit blijven tijdens de coronacrisis; recept Dolma's

Lees meer »

Facebook

bottom