top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Kerstperiode 2019

Praktijk gesloten tijdens de vakantie periode.

Lees meer »

Zomerperiode 2019

Aangepaste openingstijden zomervakantie 2019

Lees meer »

Stagiarie voeding en Dietetiek

Aanwezigheid 4e jaarsstudent Voeding en Diëtetiek Coco de Nie

Lees meer »

Facebook

bottom