top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Afspraken op het spreekuur

Afspraken op het spreekuur zijn gewoon mogelijk, vanuit uw eigen huis! Hoe? Lees snel verder..

Lees meer »

Aangescherpte maatregelen coronavirus

Afgelopen zondag, 15 maart, zijn de maatregelen wegens het coronavirus aangescherpt. Wat zijn de gevolgen voor onze spreekuren?

Lees meer »

Maatregelen Corona

Lees verder wat de nieuwe maatregelen tegen verspreiding van coronavirus in Nederland voor effect hebben op uw afspraak bij de diëtist.

Lees meer »

Facebook

bottom