top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Zomerperiode 2022

In de zomerperiode is de praktijk wegens vakantie minder op. Lees snel verder...

Lees meer »

Donderdagmiddag 16 juni praktijk gesloten

Wegens scholing is de praktijk op donderdag 16 juni vanaf 11.00 uur gesloten.

Lees meer »

Maandag 13 juni praktijk gesloten

Op maandag 13 juni is de praktijk gesloten.

Lees meer »

Facebook

bottom