top

Heeft u klachten?

Het is belangrijk dat de gesprekken in goed onderling contact plaatsvinden. Bent u ontevreden over uw behandeling of heeft u een klacht? Bespreekt u dit dan eerst met uw behandelend diëtist. In een extra gesprek kunt u aangeven waarover u niet tevreden bent en samen kunt u kijken naar een mogelijke oplossing.

Wanneer overleg met uw diëtist niets oplevert, kunt u zich wenden tot de Informatie- en Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKZ). Folders zijn te downloaden via www.nvdietist.nl>diëtisten>informatie voor consumenten>klachten



Laatste nieuws

Goede Voornemens

Goede voornemens, iedereen kent ze. Maar.. zijn afspraken die je met jezelf maakt realistisch? Lees snel verder..

Lees meer »

Kerstperiode 2022-2023

Praktijk gesloten in vakantieperiode

Lees meer »

Maandag 28 november praktijk gesloten

Wegens ziekte is de praktijk op maandag 28 november gesloten

Lees meer »

Facebook

bottom